пятница, 5 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
«Моя рідна сторона – кращої в світі нема»

Назва навчальної теми
Письменники рідного краю

Основний та другорядні предмети
Українська література. 

Вік учнів, клас
7 клас, 12-13 років


Стислий опис проекту
У цьому проекті діти поглиблять та закріплять свої знання про життєвий і творчий шлях письменників рідного краю,а саме - Слобожанщини. Вони познайомляться з цікавими сторінками біографії відомих поетів, з тематичним розмаїттям поезії.
Мета цього проекту показати дитині цікавий світ літератури.


План


Навчальні цілі
Учні будуть володіти певними якостями, компетенціями:будуть уміти інтегруватись у динамічному суспільстві, критично мислити, використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення й відповідати за них, володіти комунікативною культурою та уміти працювати в команді, уміти здобувати і аналізувати інформацію отриману з різних джерел та застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.

Опис оцінювання
На початку заняття вчитель визначає рівень знань учнів за допомогою  ЗХД-таблиць, он-лайн-опитування.
Протягом проекту вчитель обговорює основні запитання, використовує «Асоціативний кущ», таблицю «ЗХД».
Наприкінці вчитель використовує анкетування та дивиться презентацію, контрольні списки, учні оцінюють свою роботу.


Діяльність учнів
Починаємо урок з презентації учителя та демонстрації буклета.
В Інтернеті проходимо он-лайн опитування, заповнюємо ЗХД таблицю.
Розповідаємо учням загальну теоретичну частину, наводимо поверхневі приклади.
Ділимо учнів на 4 групи.
Перша група повинна знайти цікаві факти біографії письменників, а потім, використовуючи цей матеріал, готує презентацію і виступ (оцінка веб-сайтів).
Група два досліджує літературну творчість, а саме збірки, поезії. Вони повинні проаналізувати кращі вірші, вказати на особливості творчого стилю кожного поета.
Група три проводить мозковий штурм на тему можливості використання поезії в сучасному житті.
Група чотири моделює роботу трьох груп, а також є інформаційною сполучною ланкою між групами, допомагаючи знайти їм рішення, у разі якщо група зайшла в глухий кут.
Проводиться оцінювання знань учнів та їх розуміння проекту. Якщо учні віддалилися від теми, допомогти їм повернутися.
Провести обмін досвіду між групами, учні оцінюють роботу в групах.
Отримати дозвіл батьків на використання веб-сайтів.


Відомості про автора
Толкачова Світлана Іванівна
Вчитель хімії 
Харківська гімназія №152
Контактні дані:  intelsch15216@gmail.com


Відомості про тренінг
Дата проведення: 01.10-05.10.2012
Місце проведення: Харківська гімназія №152
Тренери:
Кравченко Марина Олегівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий